poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Serniczki na zimno z borówkami

Od firmy Gellwe otrzymałam kolejną paczkę produktów do testowania.  Były w niej również tak zwane gotowce, m.in. serniczki na zimno. Nie jestem zwolenniczką takich rzeczy, jednak nadarzyła się okazja kiedy to pilnie potrzebowałam czegoś słodkiego dla gości. Wtedy właśnie postanowiłam wypróbować ten produkt. Dla własnych potrzeb troszkę jednak to zmodyfikowałam dodając kakao i świeże owoce. Ogólnie w smaku całkiem dobre, choć daleko im do prawdziwego sernika na zimno:)




Składniki: 
Wykonanie

Do miski miksera wlać mleko, wsypać serniczki. Miksować około 2 minuty. Do 1/3 masy dodać kakao, wymieszać. Do szklanek nałożyć ciemną warstwę masy, jasną warstwę oraz borówki. Przykryć kolejną warstwą ciemnej masy i resztą jasnej. Udekorować borówkami.
Można podawać od razu.









                                                                 Smacznego:))

4 komentarze:

  1. wspaniały deser!
    zachęcam do wzięcia udziału w konkursie! http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/08/konkurs-pozegnanie-wakacji-z-owocowym.html

    OdpowiedzUsuń