piątek, 4 października 2013

Placuszki z jabłkami

A u nas znowu  placuszki:):) Mam nadzieję, że jeszcze Wam się nie znudziły? Te przypominają mi smaki mojego dzieciństwa, bo dokładnie takie placuszki zawsze smażyła mi mama. Teraz ja przygotowuję je dla mojego synka:) Ale i sama też z chęcią skubnę:):)





Składniki:
2 jajka, 
ok. 2 szklanek mąki pszennej, 
180g śmietany 18%, 
szczypta soli, 
3 łyżki cukru, 
szklanka mleka, 
3 jabłka, 
 opak. cukru waniliowego, 
olej do smażenia.



Przygotowanie



Jajka rozkłócić, wymieszać ze śmietaną, mlekiem i cukrami. Mąkę przesiać, zmieszać ze solą. Połączyć z mokrymi składnikami. 
Dodać obrane ze skórki i pokrojone na cienkie plastry jabłka. Wymieszać. 
Nakładać łyżką na patelnię tworząc małe placuszki i smażyć z obu stron na złoty kolor. 
Przed podaniem posypać cukrem pudrem.





                                Smacznego:)

8 komentarzy: